Etusivu / Ajankohtaista / Mikä on Provetin tulevaisuus?

Provet-eläinlääkäriohjelmistot ovat palvelleet eläinlääkäreitä jo 1980-luvun lopusta alkaen. Vuodesta 2005 alkaen Provet-ohjelmistoja on tuottanut Finnish Net Solutions Oy (FNS). Viimeisen 15 vuoden aikana Provet-ohjelmistot ovat kehittyneet asiakaspalautteen pohjalta. Vuoden 2020 tärkeimpänä tavoitteena on aktiivisesti hakea lisää asiakaspalautetta Provetin kehittämiseksi.

Vuonna 2020 keskiössä on asiakas

”Vuoden 2020 aikana tavoitteenamme on viettää yhä enemmän aikaa asiakkaiden luona klinikoilla ja ymmärtää asiakkaiden nykyisiä ja myös tulevia tarpeita. Nämä tarpeet ohjaavat Provetin tulevaa kehitystä yhä voimakkaammin. Tammikuun aikana olemme vierailleet käyttöliittymä- ja tuotekehitystiimin edustajien kanssa monilla asiakasklinikoillamme, ja tavoitteena on jatkaa klinikkavierailuita aktiivisesti vuoden ajan. Vierailuiden välissä käymme läpi palautetta ja siirrämme useimmin toivotut toiveet osaksi Provet-tuotteitamme”, kertoo FNS:n toimitusjohtaja Janne Huttunen.

Viimeisen 15 vuoden aikana Provetista on kehitetty useita eri versioita. Selainkäyttöinen Provet Net on Suomen yleisin pieneläin- ja hevosklinikkaohjelmisto ja Provet Win vastaavasti Suomen eniten käytetty ohjelmisto tuotantoeläin- ja sekapraktikoilla. Uusin tuote markkinoille on Provet Cloud.

”Provet Cloud on nyt otettu käyttöön muutamille ensimmäisille tuotteesta kiinnostuneille klinikoille ja käymme erityisen tarkasti läpi heidän kokemuksensa Provet Cloudin käytöstä. Kehitämme Provet Cloudista tulevina vuosina käyttäjälle parhaan toiminnanohjausjärjestelmän käyttäen teknologioita, jotka palvelevat meitä luotettavasti myös tulevaisuudessa.  Provet Cloud myös skaalautuu yhden eläinlääkärin tarpeesta aina suurien sairaaloiden tarpeisiin. Keskiössä on aina käyttäjä, ja tavoitteena on, että järjestelmä mukautuu käyttötarpeiden mukaan parantaen asiakkaiden liiketoimintaa ja arkipäivän työtä”, Janne Huttunen jatkaa.

Päivittäisen arjen tukeminen on tärkeintä

Tuemme kaikkia Provetin käyttäjiä heidän jokapäiväisessä arjessa Provetin versiosta riippumatta. Provet Net- ja Provet Win -tuotteiden käyttö ja tuki jatkuu normaalisti myös Provet Cloudin tultua markkinoille. Vuoden 2019 lopulla otimme käyttöön uuden tukijärjestelmän, joka mahdollistaa monikanavaisen yhteydenpidon Provetin käyttäjien ja Provetin tuen välillä. Myös uusia ihmisiä Provetin tukeen koulutetaan jatkuvasti ja tuen asiakastyytyväisyyttä seurataan.

Tällä hetkellä Provetin tuen käyttäjätyytyväisyys on 95 % ja pidämme tästä tasosta kiinni myös jatkossa. Jos asiakkaallamme on toistuvia ongelmia, sovimme vierailun klinikalla ja selvitämme miksi ongelmat toistuvat. Tällä tavalla toimimalla ratkaisu löytyy yleensä nopeasti, kertoo Provetin FNS:n liiketoimintajohtaja Juha Huttunen.

Käyttäjiemme kuunteleminen on meille tärkeää tuotteidemme ja palvelumme kehittämiseksi.

Haluatko, että sovimme tapaamisen klinikallenne Provetin kehittämisestä keskustelemiseksi? Ota meihin yhteyttä.

Janne Huttunen
janne@provet.fi
puh: 040 589 2468

Juha Huttunen
juha@provet.fi
puh: 050 439 8983

Provet-tuki:
019-425 1610
provet@provet.fi