Etusivu / Provet Net / Kutsut ja asiakasviestit

Kutsujen luominen

Asiakaskutsu voi liittyä mihin tahansa. Tavallisin on rokotuskutsu. Rokotuskutsu on helppo luoda järjestelmään eläimen rokotuksen yhteydessä rokoteainetta lisättäessä potilaan kortille. Näin asiakkaasta pidetään huolta pitkäjänteisesti. On sekä potilaan että klinikan etu, jos tarvittavat rokotukset ovat aina voimassa. Esimerkiksi kontrollikäynneistäkin voidaan muistuttaa kutsulla.

Kutsujen lähettäminen

Kutsut voidaan lähettää tekstiviestillä, sähköpostilla tai kirjeenä. Jos klinikalla on käytössä Provet Net Mobiilisovellus ja asiakkaalla on klinikan sovellus kännykässään, voidaan kutsut lähettää myös push-viestinä.

Muut asiakasviestit

Klinikalta voidaan lähettää asiakkaille kootusti muitakin asiakasviestejä, esimerkiksi toimenpiteisiin tai rehuihin liittyviä kampanjaviestejä. Jos asiakas ilmoittaa, ettei halua asiakasviestejä klinikalta, voidaan asiakkaan tietoihin tehdä tästä merkintä, jolloin kyseinen asiakas jää automaattisesti pois massaviestien vastaanottajista.